Ahad, 11 Julai 2010

when i get older,i will be stronger

lagu wavin' flag ni aku rase sangat la sesuai ngn team germany ni..



selamat germany dapat 3rd place tak ade lah terluka sangat hati aku..tapi terluka gak lah sebab tak dapat tengok klose maen time last match..in the next four years aku yakin yang germany mesti bole menang..tapi nanti mesti klose da tak maen da=(..tak pe schweinsteiger, ozil,podolski,mueller ade lagi..

aku sangat suke germany dapat kalahkan uruguay,dapat balas dendam sebab dorang kalahkan korea aritu..owh,suarez tu sangat membencikan hokay..abesnye match germany pagi tadi maka berakhir lah kegilaan aku pasal world cup kali ni..sape pedulik spain ke netherlands yang menang..aku bukan lalang yang tuka-tuka sapport team..bak kate kawan aku kite kena setia ngan team yang kite sapport even dorang kalah sekalipun dan walaupun kena keji kaw-kaw..haha

bye-bye fifa world cup 2010..hesh,lame lagi tu nak tunggu 4 taon..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan