Selasa, 10 Mei 2011

Hai :)

Okaylah aku just nak melaporkan yang aku da abes exam dan its totally sucks. Aku tak tau bape paper pulak aku repeat sem ni. Owh tuhan lindungilah hambamu ini.

Pengajaran yang aku dapat time exam kali ni, tak payahlah nak kagum sangat ngan dak-dak yang dapat dekan ni. Bukan nya dorang pandai sangat pun. Takat bawak toyol pastu dapat A baik tak payahkan. Aku pun bukanlah mulia sangat tak meniru tapi kalo sampai bawak notes copy ayat buku sebijik sebotol melampau la beb. Tah la kadang-kadang aku rase sistem peperiksaan ni tak boleh pakai. Aku tak la completely salahkan budak yang meniru tu, aku paham sume orang pressure nak exam. Kalau tak lulus kena repeat lagi teruk kene extant.

Penat kan jadi student ni. Kalau ade pilihan yang lagi baik for sure sekarang ni aku tak sambung belajar da. Tapi ade ke pilihan lain. Dah lah Linda bersyukur je ngan apa yang ada.

1 ulasan: