Ahad, 20 Disember 2009

tahun baru, azam baru, semangat baru..[saye pon ade wawasan gk...=)]

tak lme lg da nk taon bru da...cm biase habit tiap2 taon mst nk wat wish

kali ni aku xnk takat wat wish je...aku akn berusaha nk fulfil wish aku tu(muke peno brsemangat dan berkobar2)..skg bkn zaman skola or zaman duk kt matrix dlu...dlu da puas poye2 so skg aku nk siyes ngn idop aku...xnk da tipu dri sndri...aku bukan nk bukti kn kat sape2 ckup buktikn kt dri aku yg aku pon nk bejaye cm org laen...ta mau da gelapkn ms depan sndri...

so taon bru ni aku arap mampu mnjadikn aku insan yg lbey baek,lbey cemerlang,gemilang dan terbilang(ade unsur hyperbola di sini) dr sebelom ni..

dan aku sgt2 la berarap yg semangat ni leh stay smpai ujung taon 2010 nanti..semoge aku di beri kan kekuatan oleh-Nya..amin...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan