Rabu, 30 Disember 2009

nak tengok cite manusia bole tak?????

tengok cite kartun mmg bez..tp kalo setiap 24 hours 7 days tengok, naek tepu pale otak..ak jd rndu nk tgk cite manusia..cite yg agak logik diterime oleh akal pikiran..dr tengok cite kartun yg hero da kne tembak byk kali pon tak mati..yg manusia kartun bole brtuka jd robot..binatang and kenderaan bole bercakap..manusia kartun borak2 ngan binatang..kereta ade anak(tolong la sampai skg aku tak bole trime cite CAR..kereta mane bole ade anak!!!nk tipu pon mngagak ar!!)..itik ade rumah banglo sndiri..tikus bole buli kucing..binatang slamat kn bumi mcm manusia da pupus lak smpai kne binatang slamatkn..sguh cite2 ni tak logik untuk diterime akal sebenarnye..

tp ni la naseb jd ank bongsu. jd ank bongsu mmg bez..tak de adik nk kne share2 ape2..tak yah susah2 kne jge adik..sguh seronok..tp tak gune gak lau ko tak ade adik tp ade ank buah yang ramai and kakak2 and abang2 yg rajin membuli anda..hadoy.hadoy.hadoy..

skrang ak nga lepak kat uma akk aku sementare tngu nk naek sem..bosan gle..akk ak ari2 ade meeting,abg ipar aku lak g indon and aku terpakse la tgal uma ngn empat org ank buah aku yg asek memekak and suke mnyakitkn ati..tp kdang2 aku pun juin memekak gak ngn dorg..haha..dan hmpir tiap2 ari aku kne blnje dorg gule2 or coklet sbb upah dorg g kedai..tak pon dorg wat mke seposen mntk duet..dan sebagai moksu yg baek hati mst la ak bg..hehehe..wahai la ank2 buah ku tersayang busu mu ini bkn bekerjaye org nye untuk ko mntak uwang hari-hari.....kolo la busu mu ini kaye sudah semestinye hari2 busu blnje korg mkn mcD..hahhahaha

dan perkare plg extrem terpakse aku face ialah hmpir tiap2 ari aku di sumbat ngn cite2 kartun yg tapape..ble aku tuka cite laen sure terdengar sore2 sumbang menangis and merengek..dr saket tlinge dgr dorg memekak lbey baek saket ati and layan je ar cite pe dorg nk tengok..hagemaru,mickey mouse clubhouse,fukuchan,ben 10,bdaman,bleach,ninja boys,dora the explorer,tom and jerry(geramnye aku tengok si tikus jerry tu,rs nk bg je dye mamam racun tikus)..byk lg la hai cite yg terpakse aku adap tiap2 ari..aku pon tak phm dorg tak bosan2 tgk cite karton tu ulang2..sampai aku pun da naek apal setiap episod cite tu(biase la 2 astro,ske ulang2 cite)..tak pham sguh aku ngn anak2 buah aku ni..

aku mntak tolong sgt spaye krajaan malaysia haram kn cite hagemaru..tlg la!!ak lnsung tak bole bla ngn cite tu..bodo gle..kalo nak generasi ms hdpan lbey cemerlang,gemilang,terbilang dan langkah partame yg perlu di ambil adlah mngharamkn cite tersebot..aku tak jmpe ape2 nilai yg baek pon dlm cite tu..

walaupon aku skg nga anti gile2 ngn cite kartun tp ak still minat cite ben 10 ngn bleach..cute nye la haii si ben,kelvin lak macho sguh(hine gle puji manusia kartun macho.sile lempang dri sndri wahai linda)..even dua cite ni tak logik tp oleh krne barisan pelakon kartun yg menarik untuk ditatap jd aku tertarik untuk menonton nye..hehehe..dan aku sangat2 la tertarik ngn si hero bleach kurosaki ichigo..kalo beliau manusia sure tanpa rase segan silu saye akn ngorat beliau..kahkahkah..suke plak aku wat ayt yg kedegaran hine dan jijik ini..so,kerajaan malaysia sile jgn haramkn dua crite kartun ini atau aku akn wat rusuhan kat jln msjid india..erk???knape msjd india???


kacak bukan beliau???kehkehkeh(gelak gatal yg hine)


walau sekacak mane pon si ichigo ni ak still rndu nk tgk cite manusia..uwaaaa!!!!

2 ulasan:

  1. hahaha doooo.
    aku pon ta suke la cite haiwan slamatkan bumi
    aku da tguk alvin n d chipmunks 2
    taley time gak haiwan g skola campur ngn manusia
    sibaik la chipmunks gals dy cute gile.
    haha

    BalasPadam
  2. cte chipmunks yg 1st pon aku xley time weh..
    yg 2nd ni lg ar..
    xde napsu pn nk tgk...

    BalasPadam