Rabu, 9 Jun 2010

mana box follower aku?!

ada beberape orang(ceh,bunyi cam ramai je,padahal ade la tiga pat orang je) tanya aku mane box follower aku,kalau tak camne nak follow(adik-adik kalau takde box tu bule jugak la follow,cube tengok betol-betol,mesti adik-adik akan jumpe carenye)..okay adik-adik,meh sini akak explain kenape akak tak letak box follower kat blog akak yang akak sorang je perasan best ni

sebab 1:
jawapan ni ikhlas dari hati nurani aku sebab ni lah alasan utama aku tak letak box followers tu..sebabnya adalah followers aku sikit..akak malu la dik

sebab 2:
aku tulis blog ni saje suka-suka,bukan nak kumpul follower pun..aku admit mule-mule aku wat blog ni memang perasaan mengumpul follower tu ade tapi sekarang da rasa give up sebab aku tau sape je la berminat kan nak follow blog aku ni ha..da la aku pemalas nak follow blog orang laen..da la lagi satu kalau perasan blog aku ni banyak syok sndiri je,cite pasal diri aku,bajet cam ade orang nak amek tau la kan(so what??blog aku suke hati aku la kan)..tak pe nak kutuk blog aku sebab aku salu je kutuk blog orang lain..tu hak individu kan,nak wat camne

sebab 3:
macam aku cakap kat atas aku malas nak follow orang..so,aku tak nak ade rase perasaan bersalah kalau ade orang follow aku pastu aku tak follow balik..maaf,jujur terlebih pula..aku tahu ade orang follow blog orang lain untuk kumpul follower blog sendiri and aku tak ade masalah dengan hal tu..sebab aku tau gak ade orang yang menjana pendapatan ngan blog..lagi ramai orang view,lg masyuk duet..aku respect orang yang cari duet mcam ni,at least nampak usaha korang dari orang yang juin bisness e-mol and ape kejadah laen yang nak cepat kaya tapi usaha tarak(owh,aku masih menyimpan dendam rupenye ngan bisnes sebegitu)

sebab 4:
kalu sesiapa nak bace blog aku ni silakan,tak follow pun tak pe..sebab aku tak pernah pun promot blog aku ni kat orang laen..kalau dengan rakan-rakan terdekat adelah,tu pun aku bukan promot tapi aku pakse dorang bace..hahahaha..aku memang si kuku besi!


okay adik-adik,puas hati ngan jawapan akak?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan