Selasa, 28 Disember 2010

Anak Mak Aku

Anak mak aku mungkin tak sebagus anak kamu yang :

-pakai tudung labuh
-baik budi bahasa
-sopan santun
-berjimat cermat
-sentiasa mendengar kata
-cemerlang dalam pelajaran
-fokus dalam pelajaran
-tidak suka membuang masa seperti lepak bersama teman-teman
-sanggup mengorbakan usia remaja. huh?
-tidak menyusahkan ibu-bapa

Sepatutnya kamu bersyukur dapat anak sebaik itu bukan nya kutuk anak mak orang lain. Dan sesekali cuba tanya anak kamu apa yang dia mahu bukan apa yang kamu mahu.

Mungkin sebab tu aku jadi anak mak aku dan bukan anak kamu sebab kalau aku jadi anak kamu mesti kamu akan mengalami tertekan dalam idup. Haha




Terima kasih dan maaf sebab tak dapat jadi anak yang boleh di banggakan dalam kalangan saudara-mara. Tapi anak-anak Latib ngan Hendon cantik-cantik dan kacak-kacak ape, ade jugak la kan benda nak di bangga kan. Eh?? haha



p/s: Aku harap xde saudara-mara aku yang baca blog ni peliz

1 ulasan:

  1. hahaha.kem salam mak ayah mertua aku yag cntik & kacak tuh ye.hehe

    BalasPadam