Jumaat, 31 Disember 2010

Menarik Sepanjang 2010

TIADA!!!!

Haha memang plain gile la idup ko Linda. Memang tak de benda yang menarik taon ni. Aku rase aku banyak habis kan taon ni ngan pujuk hati aku yang aku tak salah pilih kos sambung degree. Setelah tiga semester baru la aku macam da boleh terima kenyataan yang kos aku ni memang macam taik. Penat gila, menyusahkan, hitam kan kulit. Tapi best jugak sebab enjoy ape turun site tengah-tengah panas, pegi ukur lot perumahan time bulan puase. Memang nampak bergaya lah weh.

Taon 2010 ni jugak aku rase aku da macam dewasa sikit. Kalau orang kate aku perasan pun aku nak jugak cakap aku da dewase yelah kan da 21 taon.


Taon depan da 22 taon. Ohh tidak 22 taon okay. 22 TAHUN. Dan aku masih tiada hala tuju hidup (T.T)



Happy new year semua. :)



p/s: Azam aku same macam taon lepas. Ape azam aku taon lepas? Same dengan 2 taon lepas. HAHA

2 ulasan: