Khamis, 13 Januari 2011

Adik-adik Rajin La Sikit Contohi Akak Okay

Aku syak budak-budak sekolah zaman sekarang kalau cikgu bagi homework suruh buat karangan mesti search kat google je. Sebab tu entry Pengalaman Cuti Sekolah Saya aku ni tetibe ramai viewer maklumlah kan tajuk standard karangan lepas cuti sekolah.

Adik-adik takat buat karangan 180 patah perkataan ape lah sangat kalau nak dibandingkan kene buat report 100 muka surat. 100 muka surat okay bukan 100 patah perkataan. Tapi akak rajin je buat tau. Sekarang da 36 muka surat dan tarikh submit adalah esok. Ye esok. Sape-sape ade idea camne nak tambah lagi 64 muka surat tak?

3 ulasan:

  1. ko bukan pemalas gak ke nak buat karangan pastu dtg dorm aku suruh aku bagi ayat kat ko sebijik2

    BalasPadam
  2. kire usaha gak nk dpt khidmat nasihat ko xde la copy paste kt tenet terus kn
    haha

    BalasPadam