Jumaat, 12 Februari 2010

Lagi Rase Nak Lagi Rase Jaoh

kenapa benda yg kite tak nak jadik dalam idop kite akan jadi..kadang kadang aku sumpah rimas..rase nak halau jaoh jaoh sampai artartika..
paling bez bende tu kite pernah nak dulu tapi tak dapat..rase kuciwa yg amat,kalah rase kuciwa ble kucing yg syg kt ko sampai tiap tiap kali ko balek rumah mesti dye nak manje manje ngan ko tp ko tak syg dye and tak layan dye and pastu dye mati..TERKILAN AND BERSALAH GILE WEH..and ble api harapan itu semakin malap dan ahernye padam(muke bersungguh sungguh) benda tu bergolek golek datang kat depan ko..kadang kadang sekali banyak..saket tak jiwa raga camtu.

so skg aku nak setting balek mind aku sebab aku tau yg aku amat susah nak dapat benda yg aku nak..

1.aku tak nak dapat 4 flat sem ni..takot nnti jadi fitnah pula..mungkin orang akan cakap aku meniru time exam

2.aku serius tak mau ade kenderan sendiri terutamanye skuter kerana aku sangat sangat gembire naek bus rapid KL..=)

3.aku tak mahu juga kamera digital sendiri..cukup la kot ada hp k800i ini..saya bersederhana orang nye..

4.aku serius tak mahu laki hensem,baek and beriman..takot nanti jalan kat shuping complex orang cakap "sian laki tu ensem,tp dapat awek tak cantik"..ok.aku selalu sgt kumen camtu kalo jalan jalan..ehehehe

serius aku tak nak sume tu..tak nak sgt!!!!..




p/s: selamat bercuti and selamat tahun baru cine ye anda sume..kepada gadis gadis kool yg sedang kuciwa di luar sana bertabah la..pasti anda akan dapat apa yg anda nak satu hari nanti..=)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan