Ahad, 7 Februari 2010

Tekanan Jiwa Yang Makin Ditekan

menjadi surveyer itu memang tak kene ngan jiwa aku..tension gile..banyak masa yg nak kene korbankan..aku tak ley da nak pujuk hati aku ngn cakap "sabar ye,lg tiga taon je nak grad"..
hati aku da tak ley nak di tipu lagi..

harini,ahad aku terpaksa bangun pagi semata mata nak g site..ahad adalah hari di mana aku da set badan aku untuk berkubang atas katel sepuas puasnye tanpa ada sebarang gangguan..da la weekdays aku da memang pack gile sampai kadang kadang nak bernafas pun aku rasa tak sempat..macam bongok..and ayat paling extrem aku dengar senior aku ley cakap "ni baru sikit"..hotak dye..sikit la sangat..nak tercabot pale lutot aku ni ha..badan penat,otak penat..hati aku lagi lagi lagi la penat..da la keje kat panas terik,panjat bukit,turun bukit,kene langkah longkang besar..ok,td aku termalu kejap sebab tak lepas nk lalu titi kat longkang besar..sampai kene ada member group aku tolong..siap kene gelak ngn dak hostel dekat ngan site aku tu.malu gile sampai rasa nak lempang diri sendiri..tp longkang tu besar hokey,titi dye kecik je..dak laki memang ar senang je nak lepas..kepada dak pempuan yg gelak kan aku tadi sile cube try test tengok korang lepas tak ye..kalo lepas baru anda berhak untuk gelak kan aku..

tadi mase kat site memang tension..tapi selamat ada sorg senior yg sudi membantu..tu pun sebab ada member dye kene repeat yg same group ngn aku..da la garang gile..tp tak pe..se garang garang dye keje dye bagos..so,dye berhak untuk garang..and aku kagum gile dye sanggup korbankan masa dye semata mata nak tolong kitorg..kalo aku,sumpah aku tak sanggup..mungkin tu salah satu sifat yg perlu ada untuk menjadi surveyer..dye pon cakap camtu tadi..and aku yakin jiwa dye mmg untuk course ni..tp tidak aku..kalo sebelum sebelum ni aku wat feild work main main je..tp tadi serius katak aku kejap,takot kene marah..baca bearing lambat pun da kene marah..cuak gile weh nak wat salah..memang pemimpin yang bagus beliau itu..

ni baru part two..tak tau la sem yg mendatang camne..sekarang aku nga ready kan jiwa,hati,otak and badan aku tuk nak face survey camp aku mase semester break sem 5,6 and 7 even lambat lagi nak kene face..gile,mmg gile..da la wat time cuti sem..mengikut pengalaman pengalaman yg aku penah dengar, time survey camp tu mmg extrem gile..camne la aku bole bergelumang ngan course yang lansung tak kene ngan jiwa aku ni..


8 ulasan:

  1. eceh eceh ini ke yang mencabar tu you?
    awwwh

    BalasPadam
  2. ak rase nk sepak ko skg..
    siot!!!hahahaha

    BalasPadam
  3. haha tak kena tak kena. eh manje nye i

    BalasPadam
  4. eh,nape u mnje semacam ni..
    musykil nye i..
    kurg kaseh syg kah?

    BalasPadam
  5. i lagi musykil macam mana you tau ni

    Eh bro otai burger nah list;

    APOCALYPSE PLEASE
    sing for absolution
    STOCKHOLM SYNDROM
    blackout
    Thought of a dying atheist
    soldier's poem
    INVINCIBLE
    ASSASIN
    city of delusion
    KNIGHTS OF CYDONIA
    HYSTERIA
    supermassive black hole
    BUTERFLIES AN HURRICANES
    NEW BORN
    NATURE
    MEGALOMANIAC
    SPACE DEMENTIA
    PLUG IN BABY
    MICRO CUTS
    MUSCLE MUSEUM
    Falling down
    uno
    fillip
    THE RESISTANCE
    maps of problematic
    please please let me get what i want
    map of your head

    --ni tak sure muse punye ke--
    razor blade
    creep

    campur dari album lama baru. yang aku caps lock kan tu aku suka sangat. yang lain aku suka. yang aku tak bagi tu aku tak suka. memekak. haha

    p/s: unintended nak mention jugak ke? HAHAHA

    BalasPadam
  6. umintended?lgu apa itu..
    hahahaha
    selake kamo mimi..ko igt lg!!!!!

    BalasPadam
  7. ko bkn pelupe ke..
    chait,yg ni ley lak ko igt an..
    huh!!!

    BalasPadam