Sabtu, 6 Februari 2010

oh,nothing!!!

kalo ikutkan mmg bnyak mende aku nak citekan kat blog aku ni..tp asal tah aku semacam diserang virus malas nak menaip..skrg pon aku sedang sibok memaksa tangan aku menari nari kat atas keyboard ni..

bile hati aku da malas mmg susah nak lawan..aku rimas gile ble aku da malas..aku nak jd rajin,nak bubah..tp aku tak ley..mcm da jd habit aku malas nak stdy,mls nk g class,mls nk wat asgnmnt..hadoy,hadoy,hadoy...

tp buat pertama kalinya aku telah berjaya memecahkan rekod aku sendiri dengan mnghadirkan diri ke klass hmpir tiga minggu berturut turut..rekod sebelum ni dua minggu..up satu minggu..sila tepuk tangan untuk diri sendiri..:)

tp sebenarnye susah kalo jd org yg malas bab bab study ni..kalo kte berjaya sekalipun org akan cakap nasib kite baek je..agak pedih..tp sikit sebanyak aku akur gk ngan sentence tu..nasib aku baek..ye baek sangat..nak kata aku pandai,pastilah tidak..kalo zaman sekolah rendah or menengah rendah itu mungkin..tp skrg otak aku da berkarat..kalo gune sikit mulelah aku pening kepala..tp nasib selalu sebelah kat aku..so,aku bersyukur sangat sangat sebab Allah slalu bagi aku peluang tuk aku betolkan silap aku,tuk aku jd rajin and serius sikit bab bab blaja ni..

dan sekarang aku sedang mencuba sehabes baek aku..paksa hati nak rajin..paksa hati gi klass..selamat aku dapat classmate yg ok,so tak de lah aku rase menyampah sangat nak gi klass..
lagi tiga taon je aku kene struggle..dan jika ada orang kasi aku sepuluh ribu pun untuk aku sambung master,pastilah jawapan aku tidak..and aku tak pernah bercita cita pun nak melangkah sejaoh itu...cukup cukup lah tu..nak habes kan baki tiga taon ni pun aku da rasa sesak gile..

2 ulasan: