Jumaat, 12 Mac 2010

matlamat hidup jangka pendek

sekarang aku da setting matlamat idop aku..selame ni aku cam hidup tak ade cite-cite,but now matlamat jangka pendek aku ialah mahu lulus semua subjek aku semester ni..tak nak la kene repeat pape paper and aku nak graduate on time..ye ar aku pun cam da rugi setaon kat matrik dolu..so,tak mahu la rugi another year..

dan sekarang aku cuma tinggal lebih kurang sebulan nak speed kan otak aku yang da berkarat ni..nak kene polish lagi..tak tau la sempat tak nak wat sume lam mase sebulan ni..poning pale otak..banyak gile bab yang lecturer da cover kat class yg aku tak paham langsung-langsung..hesh!..tak baek mengeluh linda..usaha tak, mngeluh lebih..tu la orang melayu..jadi at least sekarang aku yakin yang aku ni melayu sejati *O_o..

moge matlamat jangke pendek aku ni tercapai..dan jike berkata pula tentang matlamat jangka panjang..aku nak jadi suri rumah and kawen ngan orang kaya<--ada sorang classmate aku yang sengal percaye aku cakap camni kat dye..agak-agak la weh..blaja penat-penat tak kan nak duduk rumah je beb..aku pon kalo boleh nak la pat keje best-best,gaji best..tapi kerjaya ape aku nak ceburi tak tahu la lagi..nanti da dekat nak abes degree baru aku pikir nak keje ape..yang penting aku nak keje kat melaka je..nanti boleh tolong jage parents aku..ye la kan,dulu kecik-kecik da penat dorang jage aku..so,turn aku plak nak balas jasa dorang:)..

nak jadi nerd camni boleh??

5 ulasan:

  1. ATTENTION:

    beta hrap kamu tidak jd lah spt lm pic tuh yep.twok bebeno yobb.ngeee

    BalasPadam
  2. ko patot bg semngat kat aku nk brubah

    BalasPadam
  3. aku tgh&maseh memberi kn semangat ntok mu dinda.sehingga kn smagt beta ilang.wakakak

    BalasPadam
  4. mengeluh tanda jiwa lemah ciahahaha

    BalasPadam