Isnin, 22 Mac 2010

si kecil impakmaksima

ketika aku sedang menulis entry ini emosi aku sungguh-sungguh lah tidak stabil..kerana benda kecik yang bagi aku sangat lah membri effect kat hati aku..sungguh rase putus ase untuk terus meneruskan hasrat hati..bende kecik yang sepatotnya aku tak hiraukan pon tak pe..tapi tah pe hal aku nak gak hirau kan..

tapi perlu diketahui kadangkala bende kecil boleh memberi impak yang besar kat idop kite..boleh tinggal kan memori manis,pahit,masam ataupun masin..macam tadi,kerana teringin sangat makan laici kang yang sedap kat seksyen 2 shah alam,aku bersama rakan kelas ku terpaksa meredah hujan yang sangat lebat ketika pulang dengan hati yang puas setelah dapat menikmati semangkuk laici kang tersebut..dan setelah alang-alang basah kuyup itu,aku dan seorang rakan ku mengambil keputusan untuk berhujan walaupun ada laluan berteduh sepanjang perjalanan ke rumah sewa kami itu..kalau demam lepas ni sile tepuk tangan kuat-kuat untuk aku..lihat,bende kecik tapi impaknye besar bukan?..nak contoh lagi??..okay aku malas nak taip,maklumlah ngah emosi..sile pikir sendiri ye..

esok ade test cadastral surveying..mari baca buku ye linda..owh,sudah lame kirenya aku tidak menelaah pelajaran..rindu pula..serius aku rindu ni...

2 ulasan:

  1. Eleh. patut tajuk ko 'kerana sebiji kuih tradisional' haha

    BalasPadam
  2. nape tak post aje kat wall facebook aku..
    biar sume org tau ak emo kerana itu..
    hahahaha(gelak bengang)

    BalasPadam