Khamis, 8 April 2010

Rase Excited Yang Makin Pudar




wahai hidetoshi nakata yang tampan,saya tak dapat bayangkan world cup tanpa kehadiran dan kelibat kamu..pasti suram sahaja nanti :(

dulu aku minat gile beliau ini..sampai emosi terlampau time jepun kalah mase wold cup dulu..gile la weh time zaman sekolah,zaman jantung maseh kuat nak tahan debaran nak tunggu wisel penamat..sekarang pastilah jantung tak kuat lagi..tengok malaysia vs vietnam dulu pon aku tak sanggup nak tengok sampai abes..

kapada mimiey norman aku mengaku di sini akulah perempuan yang minat bola kerana kekacakan player nye..tapi aku tengok gak pe skill dorang maen,siap komen lagi..kalo ade pemain yang tidak berapa kacak gagal dalam menjaringkan gol pasti aku akan komen dan marah-marah cakap beliau itu tidak tau menggunakan peluang keemasan yang ada..laen pula kisahnya kalau pemain yang kacak pula tidak berjaya pasti aku akan maafkan lalu berkata, 'tak ade rezeki nak wat cam ne', tak pon 'siotlah goal keeper ni,asal hebat sangat'..~~tak adil bukan..

wahai joshee dan ainatul jangan pernah lupa pejuangan kite nak tengok world cup kat bilik tb mase kat samura dulu..sanggup mintak permission warden nak tengok tb kul 2,3 pagi..ingat lagi kite boleh tengok tapi tak leh wat bising..gile la weh nak tengok bola tak jerit-jerit..jadi inisetip yang diambil ialah tekup mulut ngan bantal pastu jerit-jerit..busuk gile prangai..sanggup pas prep terus lari-lari gi bilik tb..sebab nak tengok bola sanggup je bangun kul 2,3 pagi tapi sebab nak belajar?..cuba lah korang bayangkan kalau semangat juang nak tengok world cup itu kita praktik kan dalam pelajaran pasti result SPM kita akan hebat bukan..

tapi tu dulu,zaman kanak-kanak belasan tahun dulu..sekarang setelah usia semakin bertambah dan aku sudah semakin matang(wat muke matured habes),minat itu semakin pudar..tengok bola pun sekarang dah tak de pasaan..lagipun sekarang aku sudah tidak punya rakan-rakan seperjuangan lagi,tak kan nak rase excited tengok bola sorang-sorang kot..tak pun mungkin aku kene tunggu melaka masuk final piala malaysia baru aku berminat balik kot nak tengok bola..tapi macam mustahil je kan

8 ulasan:

  1. rinduuuu!
    de time yg tb kelabu2 time awal2 dulu pon kte tgk gak kn?
    part aina nanges cam nk pelok2 tb bile beckham kene kua padang 2 sgt drama okayy!
    HAHA(tiru mimi kat sini pulak)

    BalasPadam
  2. aku da bersara ko masih teruskan ke minat ini?haha
    ak rase lg drama ble aina tahan muke nak ngis time england kalah..
    antra kita 3 org aina lah yg plg emo..
    =D

    BalasPadam
  3. dari mencarot lebih baek melatah..
    huhu

    BalasPadam
  4. aku xtau la nk tgk lg ke x..
    cam tade geng dow..
    td aku tgk kedah ngan n9,cam smngt bola muncul kembali HAHA..
    abes la ko mimi,sampai oyo da obses ngan gelak caps ko

    BalasPadam
  5. ak tengok gak kedah ngn n9..
    ak lebih berminat tgk goalkeeper kedah,si helmi yg sgt comey bile senyum..=D'
    huahua

    BalasPadam
  6. SEE. Girls2. Hahahaha
    Weh kuajaq lah koranggg
    jangan salah sangke duh gelak tu gelak besar key, BUKAN sinis sekian

    BalasPadam
  7. weh..yg tgk bola kat asrama time 3 4 pg tu, ak pon terjebak gak k.. tp kejap jek, then ak tertido kat situ..hahahah..

    BalasPadam