Khamis, 22 April 2010

rase pelik yang singgah

feel like missing something yg tidak tahu ape yg hilang dan ape yg di rindu..tibe-tibe dan tanpa di undang(tak malu sungguh!org tak undang pun!)..bila ade rase kurang senang di hati pastilah nak buat apa-apa pekerjaan pun sudah tiada mood bukan..tapi KENAPA MESTI MALAM INI..malam yg mane aku da set otak aku untuk menghabiskan derive semua equation geodasy,paper first untuk exam aku:(

mungkinkah aku terasa kehilangan rakan study yg suke pakse-pakse aku study..suda dua hari beliau lepak di rumah aku dan tanpa putus asa memaksa aku..tapi petang tadi beliau sudah pulang semula ke tempat asal beliau iaitu rumah sewa beliau sendiri..sampai hati ko anne:(..sape lagi nak paksa aku and memekak kat telinga aku suroh derive equation yang tapape tu:(

ataupun mungkin kerana aku rase kehilangan button 'Become a fan' kat facebook..hish,begang tahu,kenapa button tersebut ditukar pada button 'like'..suda hilang keseronokan untk press dat button:(

takpun rase rindu mahu pulang ke kampung halaman tempat tumpah darah ku..sudah sebulan satu minggu hokay aku tak balik..gila lame!!..mak aku cakap duduk diam-diam kat sini..tak ade duet buat care tak duet,tak yah ngade-ngade nak balik..sampai hati:(..tapi skrg da ade duet,mak cakap pulak..duk sane diam-diam.blajar,da dekat nak exam..da la exam aku lmbt lg abes..cemburu melihat teman-teman seperjuangan yg lain sudah beransur pulang ke rumah:(


iya ke sebab ni???*hati kecil ku berbisik





okay lah malas da nk bg alasan untuk sembunyi rase yg sebenar..
kau tahu linda,juz admit it..
hati kecil berkata:ye aku mngaku(-_-)"

kalau ngaku awal-awal kan senang,tak payah ko duk buang mase pikir alasan untuk rase yg aneh ini.
tak payah nak susah kan hati sendiri and cari alasan kunun-kunun takde mood nak study.
tak payah susah-susah nak wat ikon ":(" byk-byk kat entry ni.
tak payah susah-susah nak suruh kawan baik ko pujuk hati ko dengan bagi msg suspen seperti ni..

"dear,bz ke?nid u badly:("
suspen tak kalo ko dpt msg camni?hahahaha
sory babe,saje nk manje-manje ngan ko..geli pula ngan ayat "manje-manje" tersebut..hahaha
walaupun beliau sebenarnye suda dapat agak apa aku rase.
yelah,betol la tu ape ko cakap :D


lega bila da jumpa ape sebab dan mngaku ngan sepenuh hati
jadi mood untuk study sudah tiba..marilah study ye linda,byk lg equation yg menanti untuk di derive..NO MORE EXCUSE HOKAY!



p/s:tapi macam da lewat malam pulak skg..esok je la study (x_x)

2 ulasan:

  1. hoi sape dear ko nih?awat aku xtau gosip terbaru?

    BalasPadam
  2. kan ak da mention kat situ,kwn baek..pastilah beliau itu mimi,,

    BalasPadam