Selasa, 6 April 2010

soalan kenapa tidak harus di persoalkan

kadang-kadang tak sume kite nak akan dapat..yang paling kite nak tu lah yang selalunya kite tak akan dapat..perit nak terima tapi kadang-kadang kene gak telan pastu tampal senyum lebar-lebar..

dan bile sudah dengan rela hati kite dah decide nak lepas kan satu benda tu..KENAPA DIA MESTI NAK DATANG BALIK MEMBAWA SEGUNUNG HARAPAN(ececey ayat ini tak boleh bla pula ak rase)..(-_-)'

tapi keputusan hati telah dibuat dan biarkanlah..memang lah keciwa lau tak dapat ape yang kite nak tapi cukup la keciwa kejap je..ratap lame-leme bukan leh buat kite dapat pun apa yang kite nak..and ade sesetengah benda tu kita usaha camne pon kite tak kan dapat jugak..jadi aku dah lepaskan semua rase itu dan buang jaoh-jaoh..mungkin kita da memang patot jadi kawan je..ikut saje jalan yang dah ditetapkan untuk kita..dan aku sudah boleh terima kamu hanya sebagai kawan aku tanpa ade apa-apa rase kat hati..jom jadi kawan tanpa pura-pura sambil kumpul kenangan manis sebagai kawan bersama..


agak-agak nanti dah tua,da ade anak cucu semua,bile aku ingat kamu akan boleh buat aku senyum..senyum tanpa gigi,mesti comel nanti..

4 ulasan:

  1. Linda,aku tatao kenapa,tapi aku rasa kita berdepan benda yang sama.

    Im moving on.Tapi kenapa dia move backward.Angkut aku sekali.Why,why,why?

    Alahai.
    Kan senang kalau hati lepas robek,tuang iodin,terus sembuh tanpa parut.
    Dan lagi best kalau otak kita ada button DELETE.

    whatever it is,senyum jelah,sementara ada gigi ni.Kalau dah takde,comel 'sangat' pulak.
    :P

    BalasPadam
  2. dulu aku penah gak pk kan bagus kalo otak ade button delete..tapi kalo button itu wujud pasti kite takkan penah belajar dr silap dan da tua nnti tiada bekalan pula hendak di kenang..
    ttg si move bckwrd itu biarkanlah dye,dye heret ko,ko tarik balik tangan,yg pasti ko kne move on.
    ohh,aina aku tak tau kenape skrg ak rase aku sudah semakin dewasa..hahaha

    BalasPadam
  3. Ini membuktikan aku tak lah sematang korang. Rasa sungguh kerdil

    BalasPadam