Sabtu, 8 Mei 2010

Pengharapan

da lame aku tak rase sungguh-sungguh berharap camni.
jadi kali ini dengan sepenuh hati dan sepenuh jiwa raga aku sangat-sangat la berharap yang aku lulus semua subjek aku sem ni..TOLONGLAH AKU TAK NAK REPEAT PAPE PAPER!!
whuaa!!!!!kecewenye aku ngan diri sendiri yang asyik berpoye-poye tanpa memikirkan mase depan..

dan biaselah da lepas exam mesti aku akan cakap kat diri aku yang "aku nak jadi rajin sem depan,JANJI!!!"..
sudahlah-sudah,sian kat diri aku asyik kene tipu je..maafkan saye ye diri sendiri(-_-)"

bukan tak nak jadi rajin beb,tapi cakap senang ar..buat tengok..hesh,kagum sguh aku tengok mereka-mereka yang rajin study ni..ape la ek yang mendorong mereka untuk jadi rajin..nak kate kalo ade bf baru jadi rajin,bru ade semangat nak study la kunun-kunun nye..but sorry,it doesn't work on me..dolu ade bf aku bermalas-malasan juga..pastu orang cakap kite akan berubah kalo kite pernah keciwa,jatoh and mngalami kegagalan dalam idop..and dalam kes aku,bukan takat jatoh,da siap tersungkur and tergolek dog lagi..jadi wujud persoalan di sini..

walaupun skrg aku di kelilingi oleh mereka-mereka yang rajin dan seharusnya aku terpengaruh dengan kerajinan mereka tapi aku rase aura malas teman-teman terdahulu terlalu kuat mempengaruhi aku..even dorang berada jauh dan kami masing-masing telah membawa haluan sendiri mngikut minat masing-masing walaupun last sekali kite semua sedar yang kite masing-masing da tersalah pilih course tapi ikatan persahabatan yang terlalu kuat membuatkan aku masih terpengaruh dengan kemalasan mereka..jadi kepada oryo, joshee and mimi TOLONGLAH jangan bermalas-malasan lagi demi mase depan aku..

2 ulasan:

  1. hoi aku dipersalahkan?
    aku sokong ko berubah kot,ceyt.

    BalasPadam
  2. aku tak sampai hati nak salahkan diri sendiri jadi aku ambil jalan mudah dengan meletakkan kesalahan tu kat bahu korang
    hahahaha
    sila rase bersalah

    BalasPadam