Rabu, 20 Januari 2010

BARU AKU TAHU APA YANG KAU RASE

dulu kemusykilan sering melanda diri aku bile tengok org bz..sguh aku tak paham gile..aku siap gelak gelak lagi..

tapi setiap perbuatan pasti ade balasan..skrg padan ngn muke aku..amek ko linda..23 jam kredit sem ni..padan muke..pack tak pack jadual..kelas seawal jam 8.30 pagi sampai 6 petang..aku nak berubah,nak datang sume class..akan ku buktikan!!!!..but, baru masuk 3rd week aku rase cam da nak patah kaki..kalo takat class yg duduk je dalam class takpe...ni siap kene turun padang..pastu,kene berebut rebut naek bus cam anak cow(uitm dan rapid sile lah sediakan lebih banyak bus,tolong lah)...asgnment lak cam da nak berbukit da..hadoy,hadoy..mampos!!..mencabar mental and fizikal sguh..



hujan merupakan rahmat terbesar dalam idop aku skrg..hujan bermakna aku tak payah nak turun padang..maka terselamat la kulit aku dari sinaran terik mentari..

semoga aku tabah..
ye linda,kamu boleh!!!
sabar lah hati,lagi tiga taon je..sabar ye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan