Jumaat, 15 Januari 2010

damensi ke dua

isnin sampai jumaat adalah hari di mana aku sebagai pelajar berdisplin menghadirkan diri ke kelas..sepanjang dua minggu start class ni ade gak yg menarik dan tak kurang juga yg suam suam kuku menarik..yg pasti baru dua minggu kulit aku da sedikit gelap dari biase..takpe la..inilah pengorbanan name nye..

tapi bagi aku saat paling mencabar yg terpakse aku face adalah waktu getir lagi setengah jam kelas lecture nak abes..mase tu la mate terase ada magnet..otak tah melayang ke damensi ke berape..mase tu juga kepala terase mengangguk tanpa kerelaan hati..jam pulak terasa cam tak nak bergerak jarumnya..mase terasa terhenti..

hati baek :sabar linda, lg setengah jam je

hati jahat :tido je la..da tak tahan ni

hati baek :tahan je..buat buat dengar pon tak pe..

hati jahat :nyesal aku datang..

hati baek :atleast datang..kene jage attndnce..

hati jahat :bla..bla.. bla..

hati baek :ish.. ish ish...

hati baek dan jahat teros berlawan..setengah jam kemudian..(clas abes)

otak :apa input aku dapat tadi?


4 ulasan:

  1. betul. biasanya otak aku dah start 15 mint pertama lect mengajar.

    BalasPadam
  2. nmpaknye ak lg brmoral dr ko..
    fuhhh,lege..........

    BalasPadam
  3. bukankah mental sedikit sebanyak mmpengaruhi moral..

    BalasPadam