Sabtu, 23 Januari 2010

i'm not who i am

tak ade idea mahu coret kan ape..tp rase nak menulis..nak bz kan otak..hati tak tenang..pena tak korang tbe tbe rase nak nangis without any reason????..aku slalu cam tu..

rimas gile ade pasaan tak tenang dalam hati tanpa tahu ape sebab..
rase mahu something tp tak tahu ape..
rase hopeless ngan tak sengaja..
rase nak jerit kuat kuat sampai tekak tekeluar..
rase life tak complete padahal ok je..
rase cam duniye tak adil tapi diri sendiri tak ade bakat nak memerintah..
rase mahu bunoh org tp tak tau sape(ni over. aku tipu)

cam bongok..emosi terlebey..tapape..cam orang gile
ok!!,stop kutok diri sendiri..

mahu tido..
moge moge esok bangun tak ade emosi terlebih ni bangun skali..
sure esok aku ok cuz aku mst da lupe ape aku rase skrg..
gileeeee la wehhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan