Isnin, 11 Januari 2010

Bio Technology

skrg lau tengok berite heboh cite sal bio tech ni..menjamin sumber makanan berterusan moto mereke..aku tepikir npe dorg tak wat moto,menjamin sumber kewangan berterusan..cipta serum atau alat nak biak kn duet..mgkin cipta biji benih yg ble jd pokok and kuar daun duet..so,aku harap pihak pihak tertentu memandang siyes cadangan aku ni..

kalo la serum camtu tercipta aku akn jadi org first yg beli..hahaha..aku sgt sgt memerlukan serum itu di kala ini..duet dalam akaun semakin surut aku tengok..

ni sume gara gara kamo,mimi..mngapa kamu tidak mghalang aku dari terabor kan duet aku di TS tempoh hari..malahan kamu tidak henti henti mnyokong aku..ahahaha

skrg bermula la episod berjimat cermat dlm idop aku..mkn megi je la nmpaknye malam malam..nak mintak duet kat mak,tu namenye aku cari nahas..saje nak tadah tlinge free kne bebel..

4 ulasan: