Khamis, 14 Januari 2010

hati oh hati! jangan dipaksa,aku tak salah

skrg aku lemah sikit ble ckp psl hati and pasaan ni..kalo bole tak nak pk pon..hesh,serba salah aku sebab tak rase bersalah..nape la smpai nak benci benci ni..aku bagitau yg jujur..aku ade prinsip..lgpn skrg aku tak ade mase nak pk bende tu sume..nak kate aku bz,tpu la..tp bz gak pe,nak kene basoh baju,tengok tb,update blog,online,tido,suap nasi dalam mulot,bz pakse hati gi kelas..lgpun aku malas,malas nak kne jge ati org,malas nak nak ade komitmen..aku SGT SGT SGT SGT suke life aku skrg..and lg satu aku tak nak la hipokrik terime kamu atas alasan tgk org laen and rakan sebaye kat keliling aku berpacaran..tak adil untuk aku dan kamu..hati aku belom ready..tapi aku tak nak la cakap aku tolak kamu sebab aku tak nak berpacaran langsung..mane tahu esok luse aku ketemu seseorang yang pantas memikat hati ku lalu mecairkan hati wanita ku..pasti kamu akn lebey saket hati..so the main reason, aku da anggap kamu kawan aku..soal hati tak bole di pakse..and aku bukan orang yang pegang prinsip, pasaan sayang boleh di pupuk..bg aku biar la terpupuk dulu baru mulekan step baru..aku yakin kamu pun bukan suke sgt pun kat aku,itu hnye ilusi hati kamu yg kesunyian je..pasti ilusi itu akan hilang nanti..lg satu, kalo kawan cam biase kan bagos..kamu tak payah jage hati aku,aku tak payah jage hati kamu..mungkin care aku buat kamu marah..aku buat camtu supaya kamu tak kekok ngan aku lepas ni..tapi mungkin ade salah paham di situ..aku tahu tak sume care kite orang boleh trime..so if you still hate me..fine then..aku pon tak suke kene pakse,so aku tak pakse kamu untuk tidak benci aku..

p/s:sedang menanti putera raje datang menyelamatkan daku sambil menunggang kuda putih..bajet ade putera raje nak kat aku..hahahahaha

2 ulasan: