Sabtu, 30 Januari 2010

No Label No More


selama ni aku igt aku sorg je perasan yg aku ni takde perasaan..tak sangka sejak keblakangan ni makin ramai lak yg cakap aku camtu..mcm da makin tak beperasaan lak aku..begitu pathetic kah aku???kalo ikut rahsia tarikh lahir aku,aku ni ketegori air..tenang orangnya..well,mgkin itu punca kepada ketidak perasaan aku..tp oleh krna da ramai yg tegor..so,skg aku sedang cuba memvariasi feeling aku..cube terima org kat keliling..give a respond and cube untuk luaskan tahap pergaulan aku ngn msyarakat setempat..

setahu yg aku sedar aku jadi tak beperasaan ni sejak aku recover dari luka yg parah dulu ngn berbekalkan semangat yg waja dan turut dibantu oleh rakan baek ku..kalo igt balik tym tu sumpah aku rasa nak gelak bahak bahak..so kepada nurul sharmimi sila jgn bocorkan rahsia aku atau ko aku hukum gantung..cuba anda byangkn jika anda pernah terluka terok and akhirnya anda berjaya recover ngan usaha anda sndiri and lepas tu anda mngalami luka yg sedikit..pasti luka yg sedikit tu tak memberi kesan kpd anda bukan..tu yg jadi kat aku..

lepastu idop aku tak penah sunyi dr masalah..dari zaman sekolah smpai la skrg..masalah tu da mcm bff aku da..byk kali da aku nak break up tapi dye tak nak..tak aku cari dye,dye cari aku..da tu sekali datang banyak..kalo zaman kanak kanak remaja dulu mmg la rasa nak ngis,give up,serabot,pening pale..tp skrg oleh kerana da terlalu selalu ada masalah sampai aku malas da nak layan..kalo aku bosan sgt baru aku pikir care nk solve prob aku..kalo tak aku wat bodoh je..penah dulu kat matrik kawan aku yg pening pale tengok masalah aku yg bertimbun..tp aku ngn penoh tenang nya baring kat katel and layan lagu sampai tertido..aku terasa begitu seronok berbuat begitu..tido merupakan care plg berkesan nk setel kn prob..

lg satu aku rasa aku ni tak la tak berperasaan juz aku berfikiran positif orang nye..aku pernah malam sebelum final aku saket gigi yg melampau smpi tak leh tido and tak leh stdy..da la aku kunun kunun nk stdy laz minit mlm tu..hncor sume plan..esok nye aku jwb exam ngn berbekalkn otak yg kosong,mata yg lesu and gigi yg masih bersisa saket..
kawan-yg-prihatin:linda ko ok tak?lau aku jadi ko mst aku ngis skrg..
linda-tak-tahan-nak-tido:ntah la..ni balasan sebab aku selalu tak datang kuliah and selalu kutok lecturer ni kot..
sape tak kecewa beb..aku bukan bionik woman yg tadek feelin..but,bg aku lebih baek kene byr cash kat dunye dr kat akhirat nnti bukan...

walaupun aku suka diri aku yg orang kata tak beperasaan ni tp aku nak gak try jadi orang yg bg mereka ini beperasaan..mana tau lg seronok..wlaupun ada sedikit kepura-puraan but i'll try my best..and jika aku tibe tibe jadi balik tak beperasaan tu maknanye aku tak berjaya dlm usaha aku untuk memvariasikan feeling aku..and,ohh i lyke to be me(yg tidak beperasaan)..

p/s: at least aku tidak la seperti gambar di atas..jd aku boleh dikatakan maseh normal bukan..:)

6 ulasan:

  1. hehe.so blaja2 lah menjadi berperasaan ye.hehe.slamt mencuba linda.

    BalasPadam
  2. bru bape ari cube ak da rase x seronok..
    ok,da give up..

    BalasPadam
  3. try layan crite jopun.
    dorg over-acting siket.
    benda kecik ifek lebeh lebeh.
    tapi penuh perasaan kut.
    haha

    BalasPadam
  4. try layan cite jopun.
    dorg telebeh perasaan

    BalasPadam
  5. ak tgk cte jepun pon slalu terlebey pasaan...

    BalasPadam
  6. aku lagi melebeh.
    sampai due kumen skali.
    hahah melebeh lebeh

    BalasPadam